آهنگ بنویس از علی لهراسبی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 360:

7/30Mb

دانلود آهنگ با کیفیت 128:

3/00Mb

 

متن آهنگ:

دونه دونه چیکه چیکه اشکام

میریزه رو کاغذای خیس

تو که حال همه رو نوشتی

حال دل مارو بنویس

بنویس از اونهمه غصه که تو دل دیونه نشسته

بغض منو بنویس

بنویس از عاشق دیروز که منو نمیشناسه امروز

بدشدنو بنویس

کاغذ کمه دیگه غمو دردام داره قد دریا میشه

هر روز توی دنیا یه نفر هست که داره تنها میشه

من قلبیو نشکستم من خسته تر از خستم

با دستای خیسم میپوشونم اشکامو زیر این بارون

میسوزونم هرروز نفسامو توی غربت این زندون

من قلبیو نشکستم مغرورم و وابستم

 

یه دفعه ی دیگه زیر یه بارون دیوونگیامو بنویس

تو همه ی ترانه ها اسم اونی که میخوامو بنویس

بنویس از عذابای هرروز که میکشم از همه ی دنیا

از یه بام و دو هوا

بنویس از حالت چشمام هرکی ببینه میفهمه تنهام

هیچی دیگه نمیخوام

کاغذ کمه دیگه غم و دردام داره قد دریا میشه

هرروز توی دنیا یه نفر هست که داره تنها میشه

من قلبیو نشکستم من خسته تر از خستم

با دستای خیسم میپوشونم اشکامو زیر این بارون

میسوزونم هرروز نفسهام توی غربت این زندون

من قلبیو نشکستم مغرورم و وابستم

 

با تشکر از سایت پاپ موزیک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394برچسب:, | 15:2 | نويسنده : شاهین |